Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Τα σχέδια των ανθρώπων....


Τα σχέδια των ανθρώπων, είναι τα καλαμπούρια των θέων…
Έτσι λένε και έτσι είναι…
Όχι επειδή βάζουν το χέρι τους και μας καταστρέφουν τα σχέδια(δε νομίζω πραγματικά πως κάνεις ασχολείται μαζί μας),
απλά επειδή εμείς οι ίδιοι ευθυνόμαστε για την πανωλεθρία των σχεδίων μας.. και εκείνοι απλά το (προ)βλέπουν…
Βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας, ή απλά η σχεδία των σχεδίων μας μπάζει νερά…

Πέφτω πάνω σε κάποια από αυτά που έκανα λίγο καιρό πριν, με σκοπό να πραγματοποιήσω στο άμεσο μέλλον..
..και το μέλλον έγινε παρόν, αλλά τα σχέδια μου ή δεν πραγματοποιούνται ή έχουν άλλους πρωταγωνιστές..
Δεν είναι αστείο;;;
Ακόμα και όταν έκανα τα συγκεκριμένα σχέδια, το ήξερα πως δεν θα πραγματοποιηθούν.
Το ήξερα και το έλεγα..
Όχι επειδή είμαι απαισιόδοξη..
Πάντα ήμουν ή έστω προσπαθούσα να είμαι αισιόδοξη…
Άλλο όμως το απαισιόδοξη και άλλο το ρεαλίστρια..
Φοβόμουν; Υποπτευόμουν; Φανταζόμουν; Προαισθανόμουν;;
Δεν έχει σημασία.. Σημασία έχει το αποτέλεσμα..
…και το αποτέλεσμα είναι ένα!!!
Τα σχέδια τρέχουν μπροστά…και εγώ μένω πίσω..

Εμπρός λοιπόν για άλλα σχέδια.. και αυτή τη φορά θα συνοδεύονται από ανθρώπους,
που θα ξέρω πως θα είναι δίπλα μου στην υλοποίηση των σχεδίων μας!!!
Γιατί στην τελική..εμείς φταίμε που επενδύουμε σε λάθος ανθρώπους και σε ακόμα πιο λάθος καταστάσεις..
Προς γνώση και συμμόρφωση …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παραμυθάκια